Edu4Digi

“Osnovna škola Mate Lovraka, Kutina putem Erasmus + programa EU, naziv programa: „Edukacija za digitalizaciju“ sudjelovala je u provedbi svojih raspisanih aktivnosti „Short-term projects for mobility of learners and staff in school education“- „Learning Mobility of Individuals“ na edukacijama nastavnika svoje škole u Finskoj, Helsinki, u mjesecu listopadu 2023. godine te je dana 09.11.2023. provela DISEMINACIJU edukacija na stručnim aktivima svoje škole. (SA)

 Edukacije:

Pathways to Become a Digitally Competent Educator“

„The Secret of Finnish Education: Phenomenon-Based Learning“

„Digital Media Literacy; Essential Skills for the Digital Age“

 

Ravnateljica škole te tri nastavnika predmetne nastave pohađala su tri različite edukacije sa ciljem povećanja digitalnih kompetencija potrebnih za što suvremeniji način rada škole te povećanja kompetencija samih učitelja i uključivanje inovativnih metoda rada u nastavni proces, a sve radi povećanja kompetencija samih učenika kao najbitnije karike u nastavnom procesu.

Power Point Prezentaciju same Diseminacije sa transparentno vidljivim sadržajem i troškovnikom je u Prilogu. Diseminiran je sam Projekat i njegova svrha te dosadašnje mobilnosti u čijem sklopu su i 3 pohađanja tečaja.

U narednim mjesecima učitelji i stručni suradnici škole nastaviti će se educirati na već odabranim tečajevima u Španjolskoj-Barcelona, u sklopu samog projekta te su u pripremi mobilnosti naših učenika 8. razreda u Grčku u grad Thermi tijekom travnja 2024. Sa učenicima i roditeljima rade se pripremne radnje prije mobilnosti.

Koordinator i voditelj projekta: Sanja Kos

 

“Osnovna škola Mate Lovraka, Kutina putem Erasmus + programa EU, naziv programa: „Edukacija za digitalizaciju“ sudjelovala je u provedbi svojih raspisanih aktivnosti „Short-term projects for mobility of learners and staff in school education“- „Learning Mobility of Individuals“ na edukacijama nastavnika svoje škole u Finskoj, Helsinki, u mjesecu listopadu 2023. godine te je dana 09.11.2023. provela DISEMINACIJU edukacija koje slijede:

 Edukacije:

Pathways to Become a Digitally Competent Educator“

„The Secret of Finnish Education: Phenomenon-Based Learning“

„Digital Media Literacy; Essential Skills for the Digital Age“

na stručnim aktivima svoje škole. (SA)

Ravnateljica škole te tri nastavnika predmetne nastave pohađala su tri različite edukacije sa ciljem povećanja digitalnih kompetencija potrebnih za što suvremeniji način rada škole te povećanja kompetencija samih učitelja i uključivanje inovativnih metoda rada u nastavni proces, a sve radi povećanja kompetencija samih učenika kao najbitnije karike u nastavnom procesu.

Power Point Prezentaciju same Diseminacije sa transparentno vidljivim sadržajem i troškovnikom je u Prilogu. Diseminiran je sam Projekat i njegova svrha te dosadašnje mobilnosti u čijem sklopu su i 3 pohađanja tečaja.

U narednim mjesecima učitelji i stručni suradnici škole nastaviti će se educirati na već odabranim tečajevima u Španjolskoj-Barcelona, u sklopu samog projekta te su u pripremi mobilnosti naših učenika 8. razreda u Grčku u grad Thermi tijekom travnja 2024. Sa učenicima i roditeljima rade se pripremne radnje prije mobilnosti.

RADNI MATERIJALI:
Finnish Education System in a Nutshell
Digital Educator -PATHEWAYS TO BECOME DIGITALY COMPETENT EDUCATOR

Koordinator i voditelj projekta: Sanja Kos

Na satu engleskog jezika dana 07.02.2024. proveden je sa učenicima 7.c razrednog odjeljenja radionica -inicijalni   “Kviz o poznavanju EU”. Ista se sa učenicima provela kao jedna od projektnih aktivnosti Erasmus + programa EU, naziv programa: „Edukacija za digitalizaciju“. Cilj projekta je upoznavanje EU te mogućnosti koje djelatnosti  EU daju  za mlade osobe  te učenike. Učenici istog odjeljenja u mjesecu travnju 2024 odlaze na  grupnu mobilnost učenika u Grčku , gdje će stjecati nova znanja o suradnji i međusobnoj jednakosti te provoditi projektom raspisane ciljeve. 

Osnovna škola Mate Lovraka, Kutina putem Erasmus + programa EU, naziv programa: „Edukacija za digitalizaciju“ sudjelovala je u provedbi svojih raspisanih aktivnosti „Short-term projects for mobility of learners and staff in school education“- „Learning Mobility of Individuals“ na edukacijama nastavnika svoje škole u Finskoj, Helsinki, u mjesecu listopadu 2023. godine te je dana 08.02.2024. provela DISEMINACIJU edukacija koje slijede:

 Edukacije:

Pathways to Become a Digitally Competent Educator“ Sanja Kos 

„The Secret of Finnish Education: Phenomenon-Based Learning“ Vlatka Marić Krizmanić

„Digital Media Literacy; Essential Skills for the Digital Age“ Vedrana Banda, Vlatka Vidiček -Dam 

pod 14. točkom dnevnog reda Učiteljskog vijeća škole upoznavši kolektiv sa ciljevima i ishodima spomenutih radionica. 

Radni materijali nalaze se na web stranici škole u prilogu Projekti: Erasmus +

Sanja Kos -koordinator i voditelj projekta

Prezentacija se nalazi na sljedećoj poveznici: PREZENTACIJA

Fotografije se nalaze u foto-galeriji –> poveznica foto-galerija

Na satu engleskog jezika dana 08.02.2024. provedena je sa učenicima 8.c razrednog odjeljenja radionica “SELFIE”.   Naša je škola odlučila upotrebljavati SELFIE, internetski alat , koji će nama i našim nastavnicima omogućiti da izraze svoje mišljenje o tome kako se tehnologije kao što su računala, internet, pametni telefoni i drugi uređaji upotrebljavaju u našoj školi. te samoprocjene razinu svoje digitalne kompetentnosti. 
 Na temelju rješenja svih sudionika alat SELFIE generira izvješće koje našoj školi pomaže uvidjeti što na razini škole dobro funkcionira, a što bi trebalo promijeniti ili usavršiti.
Pitanja su raspoređena u različite odjeljke i na svako se treba pažljivo odgovoriti odabirom one izjave s kojom se najviše slažeš.
 Ista se sa učenicima provela kao jedna od projektnih aktivnosti Erasmus + programa EU, naziv programa: „Edukacija za digitalizaciju“. Cilj projekta je usavršavanje digitalnih kompetencija učenika i učitelja škole te ispravan način korištenja elektroničke opreme s kojom škola raspolaže.
 Učenici istog odjeljenja u mjesecu travnju 2024 odlaze na  grupnu mobilnost učenika u Grčku , gdje će stjecati nova znanja o suradnji i međusobnoj jednakosti te provoditi projektom raspisane ciljeve o što boljoj digitalnoj transformaciji naše škole. Radni materijali nalaze se na web stranici naše škole u odjeljku : Projekti: Erasmus+, “Edu4Digi”.
Diseminacija KA 122 Edu4Digi na 3.ŽSV Engleskog jezika u Popovači
 
 

25.04.2024. na 3. ŽSV engleskog jezika kao 1. točka dnevnog reda bilo je predavanje učiteljice engleskog jezika Sanje Kos mag.prim.educ.  Diseminacije Erasmus+ KA122 “Edu4Digi” koje se održalo u OŠ Popovača te su sudjelovale učiteljice engleskog jezika Sisačko -moslavačka županije. 

Cilj je bio predstaviti Erasmus programe EU te poduprijeti projekte EU kao prepoznatljive i uspješne za edukaciju nastavnike te učenika,ali i promicati ciljeve EU. 
Predavanje je bilo uspješno jer su se  na kraju javile škole koje bi krenule u projekte po prvi puta. Molile  su našu pomoć oko razrade ideje te pomoći oko pisanja samog projekta, da se mogu javiti na slijedeći javni poziv. To je svakako i bio jedan od bitnih ciljeva same diseminacije. 
Koordinat i predavač: Sanja Kos mag.prim.educ.
ZAVRŠNA FOKUS GRUPA Erasmus + projekta “Edu4Digi”

U sklopu Dodatne nastave Engleskog jezika odrađena je i završna fokus  grupa o projektu Edu4Digi  koja je objedinila sve teme koje smo u fokus grupama obrađivali vezano za navedenu temu a sve kroz školsku godinu i to kroz  nastavu engleskog jezika i geografije, mobilnosti učenika u Grčku te fokus grupu uz stručnu suradnicu pedagoga, ravnateljicu škole i knjižničara škole:

Popis pitanja i presjek odgovora učenika: 

Uvodna pitanja:

  • Koliko ste upoznati s Erasmus+ projektom Edu4Digi?
  • Što ste naučili o integraciji digitalnih alata u nastavni proces kroz ovaj projekt?
  • Kako vam je korištenje različitih obrazovnih aplikacija na nastavi engleskog jezika pomoglo?

Pitanja o motivaciji i učenju:

  • Jeste li primijetili poboljšanje motivacije za učenje engleskog jezika nakon implementacije Edu4Digi projekta?
  • Na koji su se načine razvijali vaše kritičke vještine kroz ovaj projekt?
  • Kako vam je korištenje IKT alata pomoglo da postanete samostalniji učenici?
  • Jeste li imali prilike za suradničko učenje kroz Edu4Digi projekt? Kako vam je to koristilo?

Pitanja o ocjenjivanju i budućim projektima:

  • Smatrate li da su učitelji bolji u ocjenjivanju zadataka pomoću digitalnih alata sada nakon provedbe projekta? Zašto ili zašto ne?
  • Jeste li čuli da je u školi odobren još neki Erasmus+ projekt? Ako da, što znate o njemu?

Dodatna pitanja:

  • Koje su vam se aktivnosti u okviru Edu4Digi projekta najviše svidjele?
  • Što biste mogli poboljšati u projektu?
  • Imate li neka pitanja za učitelje ili ravnateljicu?

Presjek učeničkih odgovora:

  • Uvodna pitanja:
  •   Naučio sam da postoji mnogo različitih digitalnih alata koji se mogu koristiti u nastavi, a ne samo Powerpoint i tablice.
  •   Koristili smo online aplikaciju za izradu kvizova i vježbi, video uradaka, uređivanja zvučnih i video zapisa a što je bilo zabavno i interaktivno te se očekivao timski rad učenika u svakom segmentu.

Pitanja o motivaciji i učenju:

  • Da, sad me više zanima učenje engleskog jer mogu koristiti razne interaktivne alate i igre i online platforme te se puno lakše snalazim u njima.
  • Morali smo sami istraživati teme i kritički prosuđivati informacije, što mi je pomoglo da razvijem kritičko mišljenje te smo morali sami kreirati svoje sadržaje u zadatku a učiteljica Sanja Kos je bila samo moderator. Sa učiteljicom geografije smo morali sami istraživati poglavlje te ga na web-u pronaći nove informacije te kritički prosuditi te prosuditi izvor informacija, provjeriti činjenice, motali smo se zaštititi od dezinformacija i pronaći pouzdane informacije koje su nam bile potrebne  da bi napravili projekt.
  • Koristili smo online platforme te razne aplikacije i IKT opremu koju škola posjeduje za suradnju na projektima te smo i samostalno snimali video uratke te ih pomagali režirati i urediti, što je bilo super iskustvo posebno kada smo ih prezentirali ostalim učenicima i u stranoj zemlji koji za te aplikacije još nisu niti čuli.

Pitanja o ocjenjivanju i budućim projektima:

  • Mislim da je lakše pratiti napredak i dati preciznije ocjene uz korištenje digitalnih alata.
  • Čuo sam da je odobren novi Erasmus + projekt prijavljen u mjesecu veljači 2024. godine te da se zove „Green Minds Digital Future“ i veselim se što će učenici iskusiti isto što smo i mi na ovom Erasmus projektu..

Dodatna pitanja:

  • Svidjelo mi se raditi na projektu s mojim prijateljima iz razreda i koristiti online resurse za pronalaženje informacija.
  • Volio bih da više koristimo videozapise koje smo tek sada puno počeli koristiti kako u redovnoj nastavi tako i u Dodatnoj nastavi engleskog jezika te da koristimo svu digitalnu opremu koju škola posjeduje.
  • Hoće li se škola sada nadalje uvijek prijavljivati na Erasmus + natječaje?”

Provela učiteljica : Sanja Kos, mag.prim.educ., koordinator “Edu4Digi”

Anketa za učenike OŠ Mate Lovraka Kutina “Edu4Digi” 2023./2024. nakon svih mobilnosti učitelja i učenika

Zadnji tjedan u mjesecu svibnju 2024.godine provedena i Završna anketa uz pomoć web aplikacije Microsoft Forms za učenike OŠ Mate Lovraka Kutina “Edu4 Digi” 2023./2024. nakon svih mobilnosti učitelja i nastavnika. Početna anketa provedena je u mjesecu rujnu 2023.godine na početku provedbe Erasmus + projekta “Edu4Digi”. U ovoj anketi učenici se osvrću na potencijalna i predviđena poboljšanja u integraciji digitalnih alata u nastavni proces, povećanje motivacije i kritičkog promišljanja učenika, korištenje IKT opreme, suradnje i interkulturalne svijesti, ocjenjivanju te poznavanju činjenice o novom Erasmus + projektu u našoj školi.

Anketu sa ponuđenim odgovorima možete pročitati ispod:

Anketa za učenike OŠ Mate Lovraka Kutina

Uvod:

Dragi učenici,

Ova anketa se provodi nakon održanih mobilnosti vaših učitelja u području integracije digitalnih alata u nastavni proces. Vaše su iskrene odgovore od iznimne važnosti za nas, stoga vas molimo da pažljivo pročitate sva pitanja i dajte iskren i promišljen odgovor na svako od njih.

Dio 1: Integracija digitalnih alata u nastavi

  1. Koliko su vaši učitelji, nakon povratka s mobilnosti, koristili digitalne alate u nastavi engleskog jezika?
  • Nikad/rijetko
  • Ponekad
  • Često
  • Uvijek

2. Koje su vam se nove obrazovne aplikacije koje su učitelji koristili na nastavi engleskog jezika najviše svidjele?

  • Navedite imena aplikacija (npr. Kahoot, Quizizz, itd.)

3. Na koji su vam način digitalni alati olakšali učenje engleskog jezika?

  • (Označite sve što se odnosi)
  • Razumijevanje gramatike
  • Proširivanje vokabulara
  • Vježbanje izgovora
  • Pisanje i sastavljanje tekstova
  • Učenje novih riječi
  • Priprema za testove i provjere znanja
  • Drugo (navedite)

4. Smatrate li da su digitalni alati učinili nastavu engleskog jezika zanimljivijom?

  • Da
  • Ne
  • Ne znam

Dio 2: Motivacija i kritičko mišljenje

5. Kako su digitalni alati utjecali na vašu motivaciju za učenje engleskog jezika?

  • Moja je motivacija porasla.
  • Moja je motivacija ostala ista.
  • Moja je motivacija manja.

6. Smatrate li da su vam digitalni alati pomogli da razvijete kritičko mišljenje na engleskom jeziku?

  • Da
  • Ne
  • Ne znam

Dio 3: IKT alati, suradnja i interkulturalna svijest

  1. Na koji su vam način IKT alati pomogli da postanete samostalniji u učenju engleskog jezika?
    • (Označite sve što se odnosi)
  • Mogao sam sam istraživati teme.
  • Vježbao sam sam gramatiku i vokabular.
  • Pripremao sam se za prezentacije i zadatke.
  • Drugo (navedite)

8. Smatrate li da su vam digitalni alati olakšali suradnju s kolegama na nastavi engleskog jezika?

  • Da
  • Ne
  • Ne znam

9. Kako su digitalni alati utjecali na vaše razumijevanje različitih kultura kroz učenje engleskog jezika?

(Označite sve što se odnosi)

  • Naučio sam o običajima drugih zemalja.
  • Upoznao sam nove ljude iz različitih kultura.
  • Razvio sam toleranciju i poštovanje prema različitostima.
  • Drugo (navedite)

Dio 4: Ocjenjivanje i Erasmus+ projekti

  1. Smatrate li da su vaši učitelji bili bolji u ocjenjivanju vaših zadataka nakon korištenja digitalnih alata?
  • Da
  • Ne
  • Ne znam

11. Jeste li čuli da je u školi prijavljen i odobren još neki Erasmus+ projekt osim onoga o integraciji digitalnih alata u nastavu?

  • Da
  • Ne
  • Ne znam

Hvala vam na sudjelovanju u anketi!

Vaši odgovori bit će dragocjeni za nas u poboljšanju kvalitete nastave engleskog jezika u našoj školi kao i ostalih predmeta .

Dodatne napomene:

  • Anketa je anonimna. Vaši odgovori neće biti javno dostupni.”

Sa učenicima 8.c razrednih odjeljenja proveden je kviz kojim se potvrdilo njihovo kulturološko znanje o državi koju su posjetili.
Nakon mobilnosti učenika U Erasmus + projektu Edu4Digi, provedena je i fokus grupa u razrednom odjeljenju te Diseminacija o iskustvima i ishodima same mobilnosti , a kao završna radnja odrađen je i Kviz znanja.
Link za rješavanje kviza nalaze se ovdje: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkXUjnSW-LjZLl7IaVk4GwQ5UNkNNSk1XUFlLRldDTktZTTJBQVk1OUxUTS4u

Učitelji naše škole sustavno se stručno usavršavaju u sklopu Erasmus + projekata te su diseminirali svoja znanja kolegama uživo i putem online radionica: 
1.  ”  Diseminacija KA 121 sa tečaja pohađanih u Rim,Italija,od 17.06.2024-22.06.2024.diseminacija KA121 POU, “A European School for All Children”, Sanja Kos mag.prim.educ.”
RADNI MATERIJALI: 
QR kod iste Diseminacije nalazi se u Prilogu.
2.  “Diseminacija KA 121 sa tečaja pohađanih u Barcelona, Španjolska, 20.05.2024.-25.05.2024., diseminacija KA 122 “Mastering Erasmus+ KA2 Project Writings” Martina Zakić- pedagog, 
te “The Best Digital Tools for Language Teachers” Iva Galić-knjižničar”
Materijali:
PPP sa današnjim diseminacijskim materijalom nalazi se u Prilogu : PPP KA122.
Slike sa  predavanja nalaze se u foto-galeriji.
Materijale napravila Sanja Kos -koordinator DErasmu + projekta.

Dana 18.08.2024. učiteljice Sanja Kos i Iza Javornik održale su online sastanak, prema raspisanom projektom prijedlogu  ovog eTwinning projekta te prezentirale dosadašnji rad učenika i tijek provedbe “Edu4Digi” Erasmus + projekta. Idući sastanak biti će 22.08.2024. te 27.08.2024 Završna konferencija na kojoj će biti učitelji Osnovne škole Božidarja Jakca, Slovenija

Dani Erasmusa u punom zamahu: Uspješna prezentacija u Ljubljani!

U ponedjeljak, 30. rujna 2024. godine, naša škola, OŠ Mate Lovraka, predstavila je svoje uspješne Erasmus+ projekte na seminaru “Zajedno za budućnost: Razmjena znanja i iskustava iz Erasmus+ projekata” u OŠ Božidarja Jakca u Ljubljani. Naša škola je još jednom pokazala svoju posvećenost međunarodnoj suradnji. Ovo je bio prvi od seminara predviđenih za provedbu Dana Erasmusa u 2024. godini.

Koordinatorica, Sanja Kos, podijelila je s kolegama iz Slovenije vrijedna iskustva stečena tijekom provedbe naših projekata od privih prijava do sada. Osim toga, imali smo priliku čuti i o uspješnim projektima drugih škola, poput OŠ Stjepana Kefelje i POU Kutina. Spomenuti koordinatori škola i POU Kutina već tradicionalno uspješno surađuju u provođenju Dana Erasmusa i širenju znanja  i iskustava o provođenju istih. Ista će škola provesti niz radionica i predavanja u povratnom posjetu u tijeku tjedna Erasmusa u Kutini kada će organizatori istih biti koordinatori Silvija Krpes i Sanja Kos te će uključivati tri kutinske OŠ i POU Kutina.

Ovaj događaj je bio izvrsna prilika za:

  • Razmjenu iskustava: Kolege iz Slovenije su pokazale veliko zanimanje za naše projekte i postavljali su brojna pitanja.
  • Promoviranje škole: Naša škola je predstavljena kao moderna i inovativna obrazovna ustanova.
  • Stvaranje novih kontakata: Uspostavili smo nove kontakte s kolegama iz Slovenije i otvorili vrata za buduće suradnje.

Nakon našeg izlaganja, mnogi su izrazili želju da posjete našu školu i upoznaju se s našim projektima izbliza. Jedna od učiteljica je rekla: ‘Vaši projekti su pravi primjer kako Erasmus+ može obogatiti nastavu i učiniti je zanimljivijom za učenike.'” Ostali su pitali za mogućnost dolaska u našu školu u sklopu svojih Erasmus projekata.

Ovim aktivnostima želimo potaknuti sve učitelje i učenike da se uključe u Erasmus+ programe i tako steknu nova znanja i vještine.

 

Skip to content